HOLDBESKRIVELSE

VOKSEN KVINDE RYTMEHOLD (+22 år)

Rytmeholdet for dig der elsker gymnastikken! ūüôā Holdet er for alle niveauer, b√•de nybegyndere eller erfarne rytmegymnaster. Rytmeholdet afslutter s√¶sonen med opvisninger i for√•ret 2024. 22+ er holdet for dig, der gerne vil lave rytmisk gymnastik

Holdet er √•bent for alle, der har lysten og engagementet til at fordybe dig i rytmegymnastikken. Det eneste krav er, at du er fyldt 22 √•r i 2023. Da holdet kommer til at deltage i opvisninger til for√•ret forventes det, at du m√łder op til tr√¶ningerne og ved eventuelle afbud selv s√łrger for at indhente det, du ikke har l√¶rt. Med det sagt, skal v√¶re v√¶re plads til hygge og socialt samv√¶r b√•de i og uden for tr√¶ningssalen. Det bliver svedigt, hyggeligt og l√¶kkert og jeg gl√¶der mig til at se en masse sp√¶ndstige damer til en sp√¶ndende s√¶son 23/24.

SÆSONEN

PR√ėVETR√ÜNINGER
Dato: Tirsdag den 5. september 2023Sted: DGI Huset Nordkraft – Niveau 6, Sal 6.1-6.3Tid: kl. 20.15 – 22.00
Dato: Tirsdag den 12. september 2023Sted: DGI Huset Nordkraft – Niveau 6, Sal 6.1-6.3Tid: kl. 20.15 – 22.00