HOLDBESKRIVELSE

VOKSEN KVINDE RYTMEHOLD (+22 år)

Rytmeholdet for dig der elsker gymnastikken! 🙂 Holdet er for alle niveauer, både nybegyndere eller erfarne rytmegymnaster. Rytmeholdet afslutter sæsonen med opvisninger i foråret 2024. 22+ er holdet for dig, der gerne vil lave rytmisk gymnastik

Holdet er åbent for alle, der har lysten og engagementet til at fordybe dig i rytmegymnastikken. Det eneste krav er, at du er fyldt 22 år i 2023. Da holdet kommer til at deltage i opvisninger til foråret forventes det, at du møder op til træningerne og ved eventuelle afbud selv sørger for at indhente det, du ikke har lært. Med det sagt, skal være være plads til hygge og socialt samvær både i og uden for træningssalen. Det bliver svedigt, hyggeligt og lækkert og jeg glæder mig til at se en masse spændstige damer til en spændende sæson 23/24.

SÆSONEN

PRØVETRÆNINGER
Dato: Tirsdag den 5. september 2023Sted: DGI Huset Nordkraft – Niveau 6, Sal 6.1-6.3Tid: kl. 20.15 – 22.00
Dato: Tirsdag den 12. september 2023Sted: DGI Huset Nordkraft – Niveau 6, Sal 6.1-6.3Tid: kl. 20.15 – 22.00