Frivillig i Lindholm Gymnastikforening

Lindholm Gymnastikforening er en frivilligforening, der er bygget op omkring og bæres af frivilligheden 😀 Derfor er vores frivillige hænder utrolig betydningsfulde for foreningen og dens virke. Alle spiller en vigtig rolle for at vi kan sikre et bredt udvalg af idrætslige aktiviteter og hold, samt tilbyde en høj kvalitet med gode gymnastik- & motionshold hver eneste sæson! 🙂

Hvad er Klub frivillig?

Klub frivillig er for dig, der ønsker at støtte foreningen og hjælpe til forenings arrangementer. Det kan dreje sig om alt fra at bage kage, tage i imod i spring, uddele flyers og reklamer for foreningen. Hvis du melder dig ind i vores Klub Frivillig, siger du ja til at stå til rådighed for foreningen flere gange i løbet af en sæson (1-4 timer). Som Klub Frivillige medlem skal du hjælpe til ved minimum 4 af 5 af følgende arrangementer:

• Fastelavns fest: (Dato følger)
  • Forberedelse – Generalforsamling: (Dato følger)
  • Forberedelse – Lokalopvisning: Dagen før lokalopvisning
  • Foreningens Lokalopvisning: (Dato følger)
  • Gl. Lindholm Skoles – Skoledag: (Dato følger)

Forventninger til dig som frivillig igennem Klub Frivillig Lindholm Gymnastikforening
  • At du hjælper til der hvor dine kompetencer ligger
  • At du er en god rollemodel.
    • Medbringer et godt humør og er smilende
  • At du er aktiv i foreningen (ikke et krav)
    • Vi ser gerne at du hjælper til i foreningen i gennem sæsonen
    • Vi ser helst, du selv er eller har barn/børn der er aktive i foreningen, udover at være frivillig.
Frivilliggoder Lindholm Gymnastikforening giver:

I Lindholm Gymnastikforening vægter vi et godt fællesskab højt, samt stræber efter at give både medlemmer og frivillige en god oplevelse. For at dette kan lykkedes har vi følgende generelle forventninger til hinanden og vores frivillige:

Klub Frivillig
  • Lån af en forenings t-shirt eller evt. egen hjælper t-shirt, hvis der fx. hjælpes fast over en længere periode
  • Evt. Forplejning, som mad og drikke under arrangement/ting, der hjælpes ved
  • Evt. Gratis* kontingent til ét af Lindholm Gymnastikforenings hold, der hjælper fast
  • Evt. Relevante DGI kurser

*DGI Nordjyllands Aspiranthold er undtaget dette, da det ikke er et af Lindholm Gymnastikforenings egne hold, men et landsdelshold som foreningen bidrager til at facilitere i et samarbejde med DGI Nordjylland.