SÆSON 24/25

Velkommen til en ny sæson! 😀

Er du også klar til at springe ud i et hav af fede træninger, og så glæd dig! Sæsonen vil byde på en masse sjove og udfordrende træninger for hele familien, unge, som gamle udøvere.

BØRNE- & UNGDOMS HOLDENE

TILMELDING

Tilmeldingen til vores børne- & ungdomshold åbner 1. august 2024.

ÅBNE TRÆNINGER (PRØVETRÆNINGER) før officiel sæsonstart

NYHED – Alle vores børne- & ungdomshold åbner dørerne, som noget nyt, allerede i uge 34 & 35 (midt august) til to åbne prøvetræninger.

Åbne prøvetræninger – Alle kan her frit komme og prøve vores hold mange forskellige hold.

SÆSONSTART

Alle vores børne- & ungdomshold har herefter officiel sæsonstart fra første hele uge i september, uge 36, hvor fra tilmelding og kontigentbetaling er påkrævet for at starte/fortsætte på holdet.

Der er ikke træninger i skolernes ferier, hvor træningen er aflyst i uge 42, 51, 52 & 8.

Sæsonen afsluttes opvisning til LG Lokalopvisning 2025 i april, hvor sidste træning er umiddelbart gangen før eller efter denne dag.

Holdene
Hold: LG FamilieholdetBørn: 0-5 år & +6 år + ForældreSted: Gl. Lindholm SkoleDag: Tirsdage
Hold: LG Forældre/barnBørn: 2-4 år + ForældreSted: Gl. Lindholm SkoleDag: Mandage
Hold: LG PowerKidsBørn: 5-7 årSted: Gl. Lindholm SkoleDag: Torsdage
Hold: LG MikroMixBørn: 1.-2. klasseSted: Gl. Lindholm SkoleTid: Torsdage
Hold: LG MiniMixBørn: 3.-4. klasseSted: Gl. Lindholm SkoleTid: Torsdage
Hold: LG JuniorMixUnge: 5. klasse – 17 årSted: DGI Huset NordkraftTid: Onsdage
Hold: LG BVNUnge: + 16 år (udtages)Sted: DGI Huset NordkraftTid: Mandage
ARRANGEMENTER

Sæsonen afsluttes med opvisninger af det lærte ved DGI’s forårsopvisninger i marts (ikke alle hold) og ikke mindst ved Lindholm Gymnastikforenings egen lokalopvisning i april 2025! 😀

VOKSEN- & SENIORHOLDENE

TILMELDING

Tilmeldingen til vores voksenhold åbner 1. august 2024.

ÅBNE TRÆNINGER (PRØVETRÆNINGER)

Alle vores voksenhold åbner dørerne til åbne prøvetræninger i uge 36 & 37, første hele uge i september.

SÆSONSTART

Alle vores voksenhold har herefter officiel sæsonstart fra midt i september, uge 38, hvor fra tilmelding og kontigentbetaling er påkrævet for at starte/fortsætte på holdet.

Holdene
Hold: LG FamilieholdetForældreSted: Gl. Lindholm SkoleTid: Tirsdage