Nyt medlem i LGF?

Er det første gang du/dit barn skal tilmelde dig/dit barn et af foreningens hold og oprette dig/dit barn som medlem i Lindholm Gymnastikforening – så er du kommet til det rette sted!

Som nyt medlem skal du/dit barn, som det første, medlemsoprettes via denne side. Her skal du klikke på ’tilmeld’ i boksen til højre under ‘Medlemsoprettelse’ og herefter følge vejledningen ved at udfylde de nødvendige oplysninger. Det koster ikke noget at blive medlemsoprettet, men det er nødvendigt for at du SENERE kan tilmelde dig de ønskede hold via siden her: Holdtilmelding.

VIGTIGT at bemærk: Vil du tilmelde dit barn, skal du indtaste barnets oplysninger – IKKE dine egne oplysninger.

Allerede LGF-medlem?

Er du/dit barn allerede et eksisterende medlem i foreningen skal du/dit barn IKKE tilmelde dig/sig her igen, men i stedet gå direkte ind og tilmelde dig/dit barn det ønsket hold på siden her: Holdtilmelding. Her benytte du dig af det brugernavn (email eller mobil nr) og den adgangskode du/dit barn allerede har.

Turist / halvsæson?

Hvis du/dit barn kun har mulighed for at deltage halvdelen af sæsonen kan dette lade sig gøre efter aftale med den pågældende instruktør tilknyttet holdet, som turist. Du kan være “Turist – Efterår” (som gælder for perioden september til december) eller “Turist – Forår” (som gælder for perioden januar til april). Turist-prisen for en halvsæson er 60 % kontingent.

OBS. Vi kan ikke garantere, at der er plads på holdet, men kontakt gerne det pågældende holds instruktør for at høre om mulighederne.

TILMELDING SOM TURIST:

1) Evt. Medlemsoprettelse (0 kr.) – her på siden (KUN helt nyt medlem i forening)

2) Gå til Holdtilmelding

3a) Tilmeld Turist – Efterår 2024 (0 kr.)

3b) Tilmeld Turist – Forår 2025 (0 kr.)

4) Tilmeld det ønskede hold (60% kontingent)*

*Prisen vil inden betaling automatisk ændre sig til turist-prisen efter step 3 er gennemført korrekt.

God fornøjelse!

Lindholm Gymnastikforening