HOLDBESKRIVELSE

HERREMOTIONSHOLD FOR SENIORER

Holdet hvor lattermusklen trænes mest. Vi får rørt alle led og muskler gennem opvarmning og grundtræning med stående og liggende øvelser. Pulsen komme op, begrænset løb og hop så alle kan være med. Afsluttende udstrækning. Mulighed for et spil volleyball til slut. Efter træning mødes de der ønsker lidt ekstra socialt til en øl i klublokalet.

SENIORSPECIAL

Ønsker du at gå på 2 af vores seniorhold – Vil du automatisk blive tilbud den særlige rabatpris, når du tilmelder dig dit hold nr. 2 😀

SÆSONEN

PRØVETRÆNINGER
Dato: Mandag den 4. september 2023Sted: Gl. Lindholm Skole – GymnastiksalenTid: kl. 18.30 – 20.00 (21.30)
Dato: Mandag den 11. september 2023Sted: Gl. Lindholm Skole – GymnastiksalenTid: kl. 18.30 – 20.00 (21.30)
TRÆNINGER

Mandage kl. 18.30 – 20.00 – Fra september til april
GI. Lindholm Skole – Gymnastiksalen + hygge i klublokalet efter
Aflysninger: Ingen træninger i skolernes ferier; uge 42, 52, 1 & 8, samt evt. påske

ARRANGEMENTER

Sæsonen afsluttes på bedste manér med en ekstra god middag og hygge i foreningens klublokale 😀
– Evt. en lille “opvisning” ved foreningens lokalopvisning.

ØKONOMI
  • Kontingent: 800,-