HOLDBESKRIVELSE

DAMEMOTIONSHOLD FOR VOKSNE & SENIORER

Friske damer som har lyst til at røre sig og få pulsen lidt op og være med til glad motionsgymnastik er meget velkomne på dette hold. Vi laver grundgymnastik så alle kan være med krydret med små sammensætninger/danse, styrketræning, balancetræning og udspænding/afspænding. Holdet har 3 instruktører som skiftes til at undervise, hvorved programmet byder på naturlig variation. Holdet deltager ikke i opvisninger, men vi vægter det sociale sammenhold højt bl.a. med nogle hyggelige kaffeaftener i vores klublokale lige efter træningen samt holder en juleafslutning og sæsonafslutning.

SENIORSPECIAL

Ønsker du at gå på 2 af vores seniorhold – Vil du automatisk blive tilbud den særlige rabatpris, når du tilmelder dig dit hold nr. 2 😀

SÆSONEN

PRØVETRÆNINGER
Dato: Tirsdag den 5. september 2023Sted: Gl. Lindholm Skole – GymnastiksalenTid: kl. 19.00 – 20.00 (21.30)
Dato: Tirsdag den 12. september 2023Sted: Gl. Lindholm Skole – GymnastiksalenTid: kl. 19.00 – 20.00 (21.30)
TRÆNINGER

Tirsdage kl. 19.00 – 20.00 – Fra september til april
GI. Lindholm Skole – Gymnastiksalen + hygge i klublokalet efter
Aflysninger: Ingen træninger i skolernes ferier; uge 42, 52, 1 & 8, samt evt. påske

ARRANGEMENTER

Holdet har tradition for at afholde nogle hygge arrangementer i løbet af sæsonen.
Sæsonen afsluttes formentligt med en god middag og hygge i foreningens klublokale 😀
– Evt. en lille “opvisning” ved foreningens lokalopvisning.

ØKONOMI
  • Kontingent: 800,-