HOLDBESKRIVELSE

MOTIONSHOLD FOR BÅDE SENIOR MÆND & KVINDER

Efter en herlig sommer starter vi atter M/K gymnastik (seniorer). Alle kan være med uanset alder og køn. Vi går hele kroppen igennem og man gør kun det, man kan. Gymnastikken krydres med god musik, der passer til aldersgruppen. Der lægges megen vægt på det sociale.

Efter træning går dem der har lyst med op i klublokalet, hvor man kan købe øl og vand. Man behøver ikke at købe noget. En gang om måneden drikker vi kaffe sammen.

SENIORSPECIAL

Ønsker du at gå på 2 af vores seniorhold – Vil du automatisk blive tilbud den særlige rabatpris, når du tilmelder dig dit hold nr. 2 😀

SÆSONEN

PRØVETRÆNINGER