HOLDBESKRIVELSE

Så er vi endelig klar til en ny sæson med BVN! Holdet arbejder med forskellige stilarter inden for dans, hvor der vil komme gæsteinstruktører udefra med netop ekspertise inden for de forskellige stilarter. Der skal leges med alt fra moderne til hip hop – det bliver både spændende og lærerigt!

Sæsonen bygger op til et 10 minutter langt show der skal vises frem til de forskellige DGI forårsopvisninger samt andre arrangementer. Og showet kommer til at indeholde de forskellige stilarter der er blevet gået i dybden med i løbet af sæsonen.

Holdet er for dig der har lyst til at udfordre dit bevægelsesmønster gennem dansen og som er klar på masser af teknik og fokus til hver eneste træning.

Holdet trænes af Christina Riise som tidligere både har gået på BVN og været underviser på BVN. Derudover har hun gået på diverse gymnastikhold og været instruktør på andre udtaget rytmehold samt Nord Rep. Det er Christina der underviser overordnet men får som sagt hjælp fra forskellige dansere der virkelig har styr på lige præcis deres område.

Jeg glæder mig så meget til at se alle de dansere Nordjylland kan byde på!

SÆSONEN

FORTRÆNING & AUDITION
Dato: Mandag den 21. august 2023Sted: Sportsefterskolen Aabybro i SpejlsalenTid: kl. 18-22
Dato: Mandag den 28. august 2023Sted: Sportsefterskolen Aabybro i SpejlsalenTid: kl. 18-22
TRÆNINGER

Mandage kl. 19.15 – 21.15 – Fra september til april
DGI Huset Nordkraft – Niveau 6, sal 6.8 (yogalokalet)

Aflysninger: Ingen træninger i skolernes ferier; uge 42, 52, 1 & 8, samt evt. påske

ARRANGEMENTER

Sæsonen afsluttes med opvisninger af det lærte ved foreningens lokalopvisning, samt DGI’s forårsopvisninger i marts og april 2024.

ØKONOMI
  • Kontingent: 900,- ekskl. dragter