was successfully added to your cart.

Kurv

Fra morgenstunden blev vi, som forventet, mødt af en masse gymnastiklystne og glade gymnaster, der var max-klar til at give den gas ved, for de flestes vedkommende, sæsonens sidste opvisning! 🌷 Støtten var i den grad også til at mærke, hvor I, i publikummet, sad klar til fællessang og med store bifald! 🙌

Bestyrelsen takker for en fantastisk dag i godt selvskab! 😁🌷 Stor tak til alle vores skønne udøvere & frivillige for jeres store indsats på & udenfor gulvet gennem hele sæsonen! Tusinde tak for det flotte opvisninger og opbakning til foreningen hele vejen rundt! En stor tak skal der også lyde til jer, i publikummet, for den støtte I viste alle vores gymnaster og frivillige foreningsfolk søndagen i gennem! 🙌

Synes du også at der er for lang tid til august/september og at det er alt for tidligt at slutte sæsonen – så fortvivl ikke – sommerholdene er lige om hjørnet og starter allerede i uge 18 & 19! ☀️ – Tilmeldingen til vores forskellige sommerhold er allerede åbne! 🤝