was successfully added to your cart.

Foråret står for døren hvilket i foreningens verden betyder, at vi igen skal samles om gymnastikken.

Vi har to vigtige datoer i det kommende forår:
Søndag d. 1. marts afholdes årets generalforsamling.
Til denne dag vil der være brød og pølser til de fremmødte.
Til generalforsamlingen er det muligt at stille op til bestyrelsen, og vi vil opfordre jer til at overveje om det kunne være noget for jer. Hvis man ønsker at høre mere om hvad det vil sige at være en del af Lindholm Gymnastikforenings bestyrelse er man meget velkommen til at kontakte os på mail eller foreningenstelefon, ligesom man er meget velkommen til at kontakte os hvis man ønsker at stille op til bestyrelsen.

Det er ligeledes søndag d. 1. marts, at Lindholm Gymnastikforening holder fastelavnfest.

Søndag d. 22. marts slår vi dørene op for sæsonens lokalopvisning. Ligesom sidste år vil lokalopvisningen igen i år blive holdt i hallen ved Løvvangskolen. Vi glæde os til at se en masse gymnaster vise hvad de har arbejdet på i løbet af sæsonen. Arrangementet er åbent for alle så tag endelig familien, naboen eller skolekammeraten med til nogle hyggelige timer i gymnastikkens tegn.

Vi glæder os til at se jer til forårets arrangementer.

De bedste hilsner
Bestyrelsen, Lindholm Gymnastikforening